۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۵۹

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد مطرح کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیتهای هنری برای تبیین ابعادشخصیتی شهید سلیمانی

لزوم استفاده از ظرفیتهای هنری برای تبیین ابعادشخصیتی شهید سلیمانی

خرم‌آباد- رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در جهت معرفی و تبیین ابعاد مختلف شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم آباد با حضور در حوزه هنری لرستان و در جمع شرکت کنندگان رویداد پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال «عقیق سلیمان»، از روند برگزاری این برنامه بازدید کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد در این مراسم با اشاره به برگزاری این رویداد به مناسبت شهادت سردار شهید سلیمانی و با موضوع ابعاد شخصیتی آن شهید والامقام؛ از دست اندرکاران برگزاری این برنامه تقدیر کرد.

رضا بیرانوند افزود: پرداختن به مکتب سردار دل‌ها و معرفی شخصیت علمی و معنوی سردار باید در همه عرصه‌های هنری مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید با استفاده از همه ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در جهت معرفی و تبیین ابعاد مختلف شخصیت این شهید والا مقام تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد نیز در حاشیه برگزاری این رویداد گفت: این برنامه؛ با حضور تعداد زیادی از هنرمندان پرشور، علاقمند و مستعد بسیار جذاب و قابل توجه است.

حمید رضا صفریان افزود: حضور هنرمندان از سراسر نقاط استان؛ تولید آثار هنری با موضوع سردار دل‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد آن شهید ارزنده؛ توجه مسئولان به برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب در این عرصه را حائز اهمیت می‌کند.

وی تصریح کرد: ابعاد مختلف زندگی، مجاهدات، ایثار و فداکاری‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در راه دین و ارزش‌های انقلاب، باید همواره به نحو مناسب برای مردم و جوانان ترسیم شود و برای ترویج آن همه نهادها و سازمان‌ها به ویژه متولیان فرهنگی با هم همکاری داشته باشند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم آباد نیز در این رویداد گفت: زبان هنر بهترین وسیله برای انتقال فرهنگ است و باید از این ظرفیت به بهترین نحو در مسیر تحقق اهداف استفاده کرد.

امید محمدزاده با بیان اینکه از ویژگی‌های مورد توجه در این رویداد پرداختن به شخصیت معنوی سردار سلیمانی است، تصریح کرد: توجه به زندگینامه و معرفی ایشان به عنوان الگو و اسوه اخلاقی، ملی، مذهبی باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های مشترک در راستای فعالیت‌های فرهنگی در بین سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی تداوم داشته و منجر به تولید آثار هنری خوب و تأثیرگذاری مناسب در جامعه شود.

کد خبر 5391343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha